2015. október 11., vasárnap

Könyvek szárnyán • Kritika

  Köszönöm, hogy türelmes voltál velem Netra, igyekeztem, és itt is vagyok, egy hosszú és kimerítő kritikával, melynek megírását nagyon élveztem! Hasonlóan hozzád én is könyvmoly vagyok, így jó kedvvel álltam neki átböngészni az oldalad. Remélem hasznodra voltam! És igen, szert tettél egy új olvasóra.
  Így tovább! :)

Az oldal elérhető a képre kattintva:


Cím:
Nagyon tetszik! Egyszerű és rövid és közben rettentően költői (?). Szerintem eltaláltad.

Bemutatkozás/üdvözlés:
...ami nincs. Pedig elférne. Legalább annyi, hogy: Üdvözöllek a Könyvek szárnyán! Ahol velem együtt szárnyalhatsz a képzelet világában. További infók az oldal működése modulban. Vagy valami hasonló.

Tartalom:
A szívem csücske tele van könyvekkel. Ezt itt és most le szeretném szögezni.
Hasonlóan hozzád, én is imádok olvasni, ezért nagyon nagy örömmel álltam neki a kritikának. Sok érdekességet és újdonságokat is találtam az oldaladon, amikről eddig még nem hallottam, vagy nem láttam.
Most itt, kettőnk között megsúgom neked, hogy nekem is volt egy ilyen oldalam, de én nem csináltam ezt ilyen jól.
Beleolvastam egy-két könyvértékelésbe, könyvekről amiket már én magam is olvastam, és könyvekről, amiket még nem. Például ott van Az angyali gonosz, amiért őszintén, és teljes szívemből oda meg vissza vagyok, és te mégis rámutattál egy-két őrültségre, amik így visszagondolva nekem fel sem tűntek, de ahogy olvastam a soraidat, arra gondoltam: hát ez tényleg mekkora klisé, és te jó ég! Ezen kívül a Füst és csont leánya értékelése maradt meg bennem, én ugyanis még nem olvastam, viszont a bejegyzésed nagyon felkeltette az érdeklődésem, és azt hiszem, jó pár helyet lépett előrébb a várólistámon.
És hogy miért? Hát ez nagyon egyszerű, közvetlen vagy, őszinte és velős. Ebből a stílusból sose engedj!
Az idézetek és a képek nagyon figyelemfelkeltőek, érdekessé teszik a posztot.
Az Alternatív befejezés egy kis csalódottságot okozott. Valami saját fogalmazásra, novellára számítottam, mikor megnyitottam, ehelyett te csak egyszerűen leírtad mit és hogyan képzeltél el. Egy kicsit másra számítottam, ettől függetlenül nagyon tetszik az elgondolás, és az olvasók bevonása.
A Megjelenésre várva lett a kedvencem. Nagyon szeretem nézegetni a még meg nem jelent könyveket, mindig izgalommal és várakozással töltenek el, úgyhogy ez nem is lehetett volna másképp.
Összességében szerintem nagyon igényes, és érdekes a blogod. Ezernyi másik könyves kuckó kering az éterben, és nagyon nehéz kitűnni közülük. Talán egyenesen lehetetlen. Szerintem a jó blog titka a kapcsolat az olvasókkal, ezt tapasztalatból mondom. Meg kell találnod velük a közös hangot, és belevonni őket az oldalba, épp úgy, mint ahogy az Alternatív befejezésnél is teszed.
Mindenesetre az ilyen oldalak nagyon hasznosak, és sosem elég belőlük, ugyanis a vélemény és az ajánlás nagyban tud segíteni nekünk olvasóknak, amikor ilyen nagy piacon kell megtalálnunk a számunkra legízletesebb falatot.

Kinézet:
Nagyon tetszik, hogy nem árasztod el a hátteret és a fejlécet könyvborítókkal, meg könyvespolcokkal. Ugyanis az oldal tartalma, a sok kép, modul, és idézet épp elég figyelemfelkeltő, nem kell, hogy a háttérben még a könyveken szárnyaló kismacskák folyamatosan ismétlődő jelenete is elterelje a figyelmünket.
A felirat nagyon tetszik, főleg, hogy meleg színű, ehhez talán már egy hangyányival kevésbé illik a lapok rózsaszín szövege és háttere, meg a linkek és a modulok címei.
A bejegyzés hátterét beállítanám fehérre, mert bezavar a felirat mögötti kékes árnyalat.
A lapokat egy kicsit átrendezném. Mutatom az én sorrendem: Főoldal, Az oldal működése, Elérhetőségek (de ezt akár az oldal működésébe is lehet pakolni, vagy meghagyni oldalt ezt a kis sávot az ikonokkal), Könyvek, Megjelenésre várva, Book tags és Alternatív befejezés.
Nagyon sok modulod van, ez mindig is zavart a könyves blogoknál. Én mindenképp szűkíteném a kört, például ha senki sem iratkozik fel e-mailes követésre, akkor dobhatjuk is a kukába. (Csak példa volt!) Ez lehet, hogy csak az én mániám, és másokat nem zavar, nem tudom.
Ginny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése