2016. február 22., hétfő

Új kritikus a csapatban

Halihó!
Ha kíváncsi vagy ki az új kritikus olvass tovább! Készülj fel egy őrült, optimista, örökmozgó búgócsiga, szenvedélyes tánc- és kori rajongó bemutatkozására, akit Rékának (blogger nevén Kamasz Lánynak) hívnak ;)


Hol is kezdjem? Az emberek többsége azt mondja, hogy mindig pozitív vagyok, folyton pörgök, mindenen nevetek, olyanon is, ami nem vicces. Imádok mosolyogni, sosem voltam sokáig rossz kedvű. Régebben is totál happy voltam, de szeptember óta méginkább ilyen vagyok :D Szeptemberről jut eszembe, akkor kezdtem a gimit (6 osztályos) ==》 most vagyok 13. Augusztus 15-én töltöm a 14-et :) Imádom az új osztályomat! Olyan embereket ismertem meg, akikben szinte egyből teljesen megbíztam (ez nem változott). Nem ért itt semmilyen csalódás, szerencsére.
Van egy nyuszim, akit kimondhatatlanul szeretek <3 Mogyinak hívják, augusztusban fogja ünnepelni az 5. szülinapját :)
Egy kicsit a hobbijaimról: Imádok táncolni, nem volt olyan év hogy ne táncoltam volna. Ovisként rockyztam, még elsőben és másodikban is folytattam, de más egyesületben. Utána 3 évig hiphopoztam, de nem versenyeztem. 2 fellépésünk volt, mert nem akartunk többet... 6. óta jazzbalettozom a VIVACE egyesületben :) Úgy tűnik ezt nem fogom abba hagyni. Nagyon szeretem, mert nem csak táncolunk. Rengeteget erősítünk, nyújtunk. Erre nagy szükségem van, hisz így lefáraszt kedd és csütörtök estére :) Kedvenc hobbim még a jégkorcsolyázás <3 3 éves korom óta korizom és imádom. 1 hónapig hokiztam is, de abbahagytam, mert nem bírtam szombatonként 6-kor kelni... Most szívesem folytatnám, de sajnos nincs olyan hely ahol megtehetném :( Hetente egyszer járok színjátszó körre. Jó társaság és nagyon jól érzem ott magam :) Ezek mellett szeretek rajzolni, olvasni, filmezni, netezni, blogot írni ;)

Úgy tűnik leírtam mindent, amit szerettem volna. Ha kérdésed van nyugodtan írd meg nekem, hisz imádok új embereket megismerni, beszélgetni :)

A kritikákról annyit, hogy nyugodtan írjatok, nem szoktam embereket enni ;) 

Elérhetőségeim:
Másik blogom: Katt
Email: kamaszlanyoromeikuzdelmei@gmail.com
Facebook: Kamasz Lány Örömei és kKüzdelmei
Snapchat: kamaszlany

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése