2015. december 1., kedd

Good girls are bad girls [L.H. Fanfiction] § Kritika III.

здорово!
És most jön egy újabb kritika, pontosabban a harmadik már a második hetemben. Ezt Raven Black kérte tőlem. A kritikát sértő szándék nélkül írtam, remélem, hasznodra válik majd!

A blog linkje: xxx


Cím: hosszú, de könnyen megjegyezhető. Illik a történethez.

Fülszöveg: nem hosszú, de nem is rövid, pont a megfelelő, hogy keretezze a blog történetét. Nekem tetszik, habár a történetből nem sok információt ad.

Alapötlet és tartalom: sajnos túl sok olyan blogot láttam, ahol a főszereplőt elzárták a külvilágtól, ezt én eléggé ijesztőnek találom. Azzal, hogy ez egy Luke Hemmings fanfiction, azzal sem adtál más megvilágítást a kissé sablonos blogra. De te megtudtad azt oldani, hogy ebből a blogból egy kis sablonosság elpárologjon, ugyanis az elején, a prológusban, az akkor még kicsi főszereplőt a 5 Seconds of Summer tagjaival tüntetted fel, akik akkor még szintén kicsik voltak. Eddig ez az első blog (és remélem, az is marad), aminek ilyen megvilágítással készült a prológusa. Szóval le a kalappal előtted, hogy ilyet ki tudtál agyalni!
Szépen fogalmazol. Egyszerűen, de mégis jól elboldogulsz a szavakkal, öröm olvasni!
Viszont láttam pár hibát a prológusban, ami szúrta a szememet.

"- Én ki megyek.-indultam el bátran az ajtó felé."

Itt máris az elején belebotlunk a hibába; ugyanis a fent említett szövegben a "kimegyek"-et külön írtad. Javítva:

- Én kimegyek.-indultam el bátran az ajtó felé.

Ezenkívül ráakadtam mégegyre a prológusban.

"Mi lesz, ha észre vesznek anyáék?"

Most az "észrevesznek"-et írtad külön. Helyesen tehát:

Mi lesz, ha észrevesznek anyáék?

Láttam még pár kihagyott szóközt. Ezeket csak a jobb átláthatás miatt ajánlom.

1. fejezet: "- Szia, Ash!(szóköz)-(szóköz)köszöntem."
2. fejezet: "- Ash! Hát eljöttél elénk!(szóköz)-(szóköz)öleltem meg."
3. fejezet: "- Örülni fognak neked, Lena. Akárcsak én.(szóköz)-(szóköz)suttogta a fülembe Michael."

Ezek tényleg csak apró hibák, nem szedem le miatta a fejed, habár amúgy se tenném!

Karakterek: mivel ez a blog egy Luke Hemmings fanfiction, kár lett volna kihagyni a többi 5SoS tagot. Nekik meg ugyebár van már kidolgozottságuk. Viszont az nekem nagyon tetszik, hogy Ash is ugyanolyan sorban van gyerekkorában, mint a főszereplő, Lena. A többiekkel meg úgy találkoznak. Lenat elég jól kidolgoztad, pontosan úgy, ahogy kell.

Kinézet: nekem elég furcsán áll össze a fejléc és a design többi része. Én a helyedben olyan színűre állítanám be a designban lévő zöldes színt, mint amilyen a fejlécen található világos árnyalat. A modulok sorrendjével se tudok megbarátkozni; én a Cserék modult raknám legalulra, a Verseny-t fölé, aztán a Kampány-t, majd a Mozgalom-t. Így a látogatók szeme is jobban állna mindenre, mivel nem kéne keresgélni a fontosakat. A chat szöveg is eléggé sötét, alig lehet látni; én olyanra állítanám, amilyen a bejegyzésben lévő szöveg.

Jó, tudom, nem ez életem leghosszabb kritikája, de ami fontos és lényeges, az mind benne van!

Chestia

2 megjegyzés:

  1. Drága Chestia! ^^

    Köszönöm szépen a kritikát és azt is, hogy szántál időt a blogomra! ♥ Tudom, hogy nagyon sok mindenen kell javítanom, ezért is kértem a segítséged. :) És örülök, hogy tőled rendeltem, mert számomra ez, amit írtál hatalmas segítség! <3 Amint gépközelben leszek, igyekszem kijavítani a hibáim! :)

    Ui.: Még egyszer köszönök mindent! ♥

    Ölel,
    Raven :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Raven!
      Köszönöm a visszajelzést, sokat jelent számomra! További sok sikert a blogodhoz!
      xo C.

      Törlés