2016. május 21., szombat

Kalitka § Kritika VIII.

ЗДРАВСТВУЙТЕ Meghoztam Ayu kritikáját a Kalitka című blogjáról. No de nem is szaporítom tovább a szót, csapjunk is a közepébe! (A megtekintésért katt IDE!)

CÍM
Én egy kicsit rövidnek találom. Történetes blog lévén szerintem egy kicsivel hosszabb és találóbb címmel kellett volna ellátni. Ez egy. Kettő. Nem találtam a címre utaló jeleket, és nem is tudom eldönteni, hogy mi okból lefolyólag választottad ezt a címet?

FÜLSZÖVEG
Figyelemfelkeltő, de nem az igazi. Egy újabb sablonsztori, újabb gyilkosságok, újabb világ, ami már a kisujjunkon csöpög ki... De most komolyan, ugye nem akarod már az első pillanattól fogva rossz fényben feltüntetni a blogodat? Ugye, hogy nem? Na azért. Ez ellen pedig tenni is kéne valamit. Mondjuk felejtsd el utolsó 12 sort. Ezeket gondold át, hogy mit kéne feltüntetni, és mit kihagyni! Egy csomó sablonsztori fülszövege ez alapján az elrendezés alapján épül fel! Gondold végig ezt, jó?

TARTALOM
Kezdjük ott, hogy 4 fejezettel a vállamon nem tudok mit kezdeni. Még ki se bontakozott rendesen a történet, könyörgöm! Jó, lehet, hogy ebből tanulnál, meg minden, de ha nem tudok vele mit kezdeni!
Mint már fent említettem, a történet sablonos. Igaz, még túl sok gyilkolászástól és efféléktől nem hemzseg a blog, de a téma perfektül visszaadja a déja vu érzést.
A hibákról.
Nos, már az első szónál is meg kell, hogy álljak: "Lettem". Én is lettem a fejedet. Magyarul: Letettem. Gondolom.
Aztán: "közbe szólt". Ez egyben van.
Jó lenne, hogyha átnéznéd a blogot, az elejétől a végéig.
VISZONT! Fogalmazni szépen fogalmazol, kétség sem fér hozzá.

KINÉZET
Túl sok. A blognak majdhogynem nincsen alja, a betűk színe és a mérete kivehetetlen, az egész túl fel van tolva, és ezt ez a görgetős megoldás még inkább felnagyítja ezt! Azt ajánlom, hogy a design bízd egy profira, te pedig próbálj meg a belbecsre koncentrálni, így tökéletes lesz az összhatás!

ДО СВИДАНИЯ
Cécile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése