2015. szeptember 26., szombat

Reggeli (?) OFF a terveimről • Szerkesztőfelvétel, blogverseny

  Egy villámgyors bejegyzést szeretnék közzétenni, mielőtt újra belevetném magam a tanulásba.
  Úgy alakult, hogy csúszok a kritikákkal, ezerszer bocsánat! Nincs igazán időm a blogra, pedig nagyon szeretném csinálni, mindenesetre zárásról, feladásról szó sincs! Ezt leszögeztem még mielőtt az egész kezdődött volna. Mint ahogy azt is, hogy ez egy egyszemélyes "mutatvány" lesz.
  Azonban a mostani helyzetek miatt, nagyon erősen gondolkodom szerkesztőfelvételen. Ezt ne úgy képzeljétek, hogy akkor egyszeriben az oldal át is alakul designos-fejléces tömegcikké, hanem úgy, hogy meg leszek többszörözve. Tehát lesz egy társam, aki hét közben tölti fel a kritikákat, míg én hétvégén. Ez legfőképp nektek, olvasóknak, bloggereknek lenne igazán hasznára.
  Aztán. Szeretnék egy blogversenyt rendezni. Természetesen csak egy pár kategóriás "mérkőzésről" lenne szó. Ezt az őszi szünetre gondoltam ki, de ezt sem egyszerű egyedül megvalósítani. Tehát plusz egy indok a szerkesztőfelvétel mellett.
  Ezeken töröm mostanság a fejem - a sok házi mellett görnyedve.
  Kíváncsi lennék a ti véleményetekre/megjegyzésetekre is, mind a szerkesztőfelvétel, mind a blogverseny ügyében.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Gyakran benézek hozzád, ez az egyik kedvenc kritikás blogom. Szeretem, hogy nem okoskodsz és menőzöl, hanem tényleg hasznos tanácsokat adsz az embereknek. Bocsi, ezt valahová mindenképpen le akartam írni neked. :) Szerintem a szerkesztőfelvétel és a blogverseny is jó ötlet. Ha nincs időd a blogra, elkelhet a segítség, és ettől nem feltétlen válik a blogod tömeggyártmánnyá. A stílusod alapján olyannak tűnsz, aki kézben tartja azt, amit csinál, így hát én a te helyedben nem tartanék attól, hogy más lesz a blogom, ha felveszek még valakit. Szóval szerintem nyugodtan keress társszerkesztőt! :) A versenyeket pedig mindig szeretjük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Annamari! :)
      Jézusom, hihetetlenül aranyos vagy! Nem vagyok túl érzékeny, de sikerült meghatnod. Épp lélekben készültem a holnapi blogolvasásra, hogy a versenyzők történeteit minél előbb értékelni, majd díjazni tudjam, és elképesztően nagy kedvet adott a véleményed.
      Mindig igyekszem segíteni, és észrevenni azokat a hibákat, tévedéseket is, amiket mások esetleg nem vesznek észre. Már a blog indulásakor megfogadtam, hogy én sosem leszek olyan, mint a többi. Talán különcség, talán hülyeség, de nem akarok beolvadni.
      A szerkesztőfelvételt már szervezem, bár rettentően félek, és szeretnék még egy versenyt a téli szünetben is. :) Mert hát, ha ez kell a népnek. Ráadásul élvezem is, szóval egy darabig még biztos nem állok le vele!
      Mindenesetre egyáltalán nem bánom, hogy leírtad ezt ide nekem, máskor is tedd meg, ha van kedved, mert lendületet, és motivációt adtál!
      Köszönöm! :)
      Ginny

      Törlés