2015. november 22., vasárnap

Szerkesztőfelvétel

Sziasztok, drága csillagok! :)
Egy hónappal ezelőtt még fájó szívvel gondoltam erre, most mégis megejtem ezt a bejegyzést.
Tudjátok, ódzkodtam másokkal dolgozni, mert mi van ha nem úgy áll az emberekhez, mint én, ha más lesz a véleményünk, és amikor azt mondom jobb, ő azt mondja bal? Mégis már egy ideje úgy érzem, hogy ez így, egyedül nem működik. Nektek, és nekem sem előnyös, hogy csak hétvégén tudok a bloggal foglalkozni, akkor sem annyi időt, mint szeretnék. Így a kritikaírás lelassult, sőt most szabályosan megállt, a betervezett blogolást segítő cikkek elmaradtak, és folyamatosan csak tolódtak és tolódtak egy távoli időpont felé. 
Az egyik kedves olvasóm, azonban meghozta az önbizalmam, és az elfogadásom annak az irányába, hogy összefogjak valakivel. Tudom, hogy ez nem lesz egyszerű munka, mert nehéz találni valakit, aki ért hozzá, és még nincs ilyen oldala, de próbálkozni lehet, nem? És kérlek titeket, olvasókat, ha ismertek valakit, aki jó lenne ebben, szóljatok neki, mert én bárki jelentkezését szívesen fogadom, és nem eszek meg senkit.



Szóval, akkor lássuk azt a kevés feltételt, amire szükségem/szükséged van:
1. Helyesírás
2. Idő - ha tudsz egy pár órát szánni az életedből erre a blogra, de nem is igazán a blogra, hanem a bloggerekre, akiket a kritikádon keresztül fogsz ellátni a segítségeddel, akkor az épp elég. Csak ennyit kérek!
3. Empátia, együttműködés

Csupán ennyire lenne szükségem. Ha úgy gondolod, hogy ez teljesíthető, és szívesen csinálnád, akkor írj erre az e-mail címre: sweet.happiness.blog@gmail.com egy levelet, melyben kijelented jelentkezésed, megadod a blogger neved, esetleg, ha van blogod, akkor linkelheted, és írsz egy rövid kis szöveget, hogy hogyan segítenéd az oldalt (gondolok itt cikkötletekre, a kritikáid menetére), vagy ha van kedved, írhatsz egy kritikát egy általad választott blogról.
Nyugodtan, bátran írjatok, próbáljátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése