2015. november 22., vasárnap

Új kritikus a fedélzeten! - avagy Chestia H. Stilson rendel

здорово!, avagy sziasztok!
A mai napon elfoglalja helyét egy új író, azaz Chestia H. Stilson, Ginny Deliza helyettese. Hogy ne csak idegenként bámuljatok rám, egy kicsit mesélek magamról.
Dióhéjban 12 éves, szőkésbarna hajú és sötétbarna szemű, orosz-és tankmániás, Katyusa imádó általános iskolás lány vagyok, a Pécs-Vasasi Általános Iskola egyik 6. osztályos diákja.
Imádom a zenéket, a zene a mindenem, és ez nem túlzás. Sajnos én magam nem játszok semmilyen hangszeren, de ha lehetne, a fuvolát választanám. Kedvenc zenei stílusom a pop és a rock, de bármilyen más zenei stílust is elhallgatok. Jelenleg az SDP és a Breaking Benjamin banda büszke fanjainak mondhatom magam.
Favoriték a hóbaglyok, a pasztelszínek, a fekete, a pink, a lime, a Katyusa (minden szempontból), az orosz nyelv, az orosz-amerikai filmek (főleg a Mission: Impossible), a tankok, a II. világháború, a zenék, az SDP, a Breaking Benjamin, OwnMcKendry, Miharu, Szefi magyar YouTube-sok, a blogolás, a kockulás (nem vitatom, már-már függő lettem), voltaképpen ennyi.
Szabadidőmben leginkább kockulok vagy zenét hallgatok, előbbihez a blogolás is hozzátársul.
Apropó, blogolás.
3 hónapja lettem Bloggerré ütve, viszont tapasztaltabb vagyok, mint hinnétek. Jelenleg 1 aktív, saját blogom van.



Lista, hogy tőlem mit is lehet várni!


Kritikát vállalok! Rendelés menete:
Mivel én még sosem voltam kritikus, ezért egy tapasztaltabbra, jelen esetben Ginny-re hagyatkozok! Az ő kérései teljesen megfelelnek nekem, amit itt olvashattok el! Pár dolog, amit kiemelnék, vagy én elvárok:
  • e-mailben kérd! Ha a közösre írod, tüntesd fel, hogy kitől kéred, különben a kérést elvetjük!
  • tüntesd fel a blogod címét, linkjét, esetleg a Blogger neved!

Cikkek!


Elérhetőségek:



Egyéb:

  • minden héten lesz minimum 1 bejegyzés, legyen az cikk, kritika!
  • a kritikákat nem fogom pontozni!
  • a kritikákat megpróbálom sorrendben hozni!
  • kritikáimmal nem áll szándékomban senkit sem megsérteni! Ha valaki magára veszi, az így járt!

További kellemes napszakot mindenkinek! Remélem, hamar betelik a limit, és ennek a közösségnek hasznos tagjává válok! ☺ 

xo C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése