2015. november 15., vasárnap

Eredményhirdetés • Blogverseny - 2015 ősz

  Hát, üdvözletem!
Örömmel jelentem be, hogy a Szatellit kritikák első blogversenye lezárult! :)
Egy kis infó az egészről, ami, ha érdekel olvasd, ha nem, hát sajnálom, mert ezt most le fogom írni!
1. A blogversenyen azért volt csak ilyen kevés kategória, mert rengeteget kellett volna olvasnom, és értékelnem, és szerkesztenem, és mint látjátok, így is jobban elhúzódott a dolog, mint terveztem.
2. Nagyon szoros volt mindegyik kategóriában a verseny, néha napokig gondolkodtam, hogy kit hányadik helyre tegyek, de végül meglett!
3. A pontozásnál  ugyanazokra a dolgokra figyeltem, mint kritikaírásnál, most azonban a kinézetet nem pontoztam! És ne feledjétek, ez nem olvasószámra, népszerűségre ment, kizárólag tartalomra!
4. Mindenkitől elnézést, amiért az oklevelek/emléklapok így sikeredtek, legközelebb ígérem jobban fogom csinálni. (Zárójelben megsúgom, hogy az idő nagy része ezekkel ment el.)

  Végül, de nem utolsó sorban szeretnék gratulálni mindenkinek, és megköszönni a részvételt! Ne keseredjetek el, amiért esetleg nem értetek el olyan helyezést, mint vártátok volna, kevés versenyző volt, és nem lehet mindig mindenki első.
A következő versenyre is -, amely egy kis Karácsonyi összecsapás lesz, érdekesebbnél érdekesebb kategóriákkal -  szeretettel várok mindenkit!

A Legjobb romantikus kategória eredménye:






A Legjobb fantasy kategória eredménye:






A Legjobb fanfiction kategória eredménye:






A Legütősebb fülszöveg kategória eredménye:





6 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen ^^
    Igazán gyönyörűek lettek a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt! :)
      Igazán kedves vagy, igyekszem!

      Törlés
  2. Édes istenem! Én komolyan el sem hiszem. Talán káprázik a szemem? El sem hiszem, hogy egy első és egy harmadik helyezést zsebeltem be. Nagyon köszönöm!

    Puszi: Bobo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig jobb, ha elhiszed, mert a történeted egyszerűen fantasztikus. Már jó rég olvastam olyan fanfictiont, ami meg is fogott.Én köszönöm, hogy neveztél, és megismerhettem/elolvashattam a történetedet! :)
      Ginny

      Törlés
  3. Hihetetlenül megtisztelő az a helyezés, nagyon szépen köszönöm!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a részvételt! :) Gratulálok ezúton is!

      Törlés